Często zadawane pytania

Produkty

Dla produktów z rozmiarami nad opisem produktu dostępne są suwaki, które ułatwiają dopasowanie idealnego rozmiaru. Szczegółowe informacje o wymiarach każdego produktu znajdziesz na dole strony produktowej obok grafiki przedstawiającej cechy.

Dostawa i płatności

Listę wszystkich dostępnych metod płatności znajdziesz w zakładce dostawa i płatność →.

Listę wszystkich dostępnych metod wysyłki znajdziesz w zakładce dostawa i płatność →.

Po złożeniu zamówienia otrzymasz od nas wiadomość e-mail z linkiem, dzięki któremu dowiesz się, gdzie aktualnie znajduje się Twoja przesyłka.

Na ten moment nie oferujemy wysyłek za granicę. Realizujemy przesyłki wyłącznie na terenie Polski.

Aby ograniczyć zużycie papieru wysyłamy fakturę wyłącznie w formie elektronicznej. Dokument sprzedaży znajduje się w mailu potwierdzającym opłacenie zamówienie.

Aby otrzymać fakturę na firmę, zaznacz opcję “Faktura VAT” w formularzu zamówienia. W celu wystawienia faktury VAT niezbędne jest podanie prawidłowego NIPu oraz nazwy firmy. Fakturę wysyłamy wyłącznie w formie elektronicznej, otrzymasz ją w mailu potwierdzającym opłacenie zamówienie.

W przypadku braku zaznaczenia pola “Faktura VAT” wystawiana jest faktura imienna. Na podstawie faktury imiennej zgodnie z obowiązującymi przepisami nie ma możliwości wystawienia Faktury VAT

Współpracujemy z zaufanymi operatorami płatności, którzy przestrzegają najwyższych standardów bezpieczeństwa. Dodatkowo, wykorzystujemy szyfrowanie SSL. Dzięki niemu wszystkie dane osobowe, które do nas wysyłasz, są zaszyfrowane i chronione przed osobami trzecimi. Przestrzegamy obowiązujących wytycznych dotyczących ochrony danych osobowych oraz przepisów prawa.

Płatność kartą płatniczą (debetową lub kredytową) jest możliwa bezpośrednio przez bramkę płatności na stronie (Stripe) lub poprzez operatora płatności PayU lub PayPal.

Jeśli w trakcie płatności wystąpił błąd i nie udało się dokończyć zakupów, należy ponownie złożyć zamówienie w sklepie jameshawk.pl. Poprzednie, nieopłacone zamówienie zostanie automatycznie anulowane.

Zamówienie

Nie ma możliwości osobistego odbioru produktu w siedzibie firmy. Prowadzimy sprzedaż wyłącznie wysyłkową.

Procedura wymiany produktu opisana jest w zakładce zwroty →. Prosimy o postępowanie zgodnie z instrukcją.

Prosimy o wysłanie wiadomości przez formularz kontaktowy lub na adres mailowy support@jameshawk.pl. Nasz zespół niezwłocznie znajdzie rozwiązanie zaistniałej sytuacji.

Jeśli chcesz anulować zamówienie poinformuj nas wysyłając wiadomość przez formularz kontaktowy lub na adres support@jameshawk.pl. Anulacja jest możliwa tylko przed nadaniem wysyłki. Nieopłacone zamówienia zostaną automatycznie anulowane.

Zwrot i reklamacja

Procedura reklamacji opisana jest w zakładce zwroty →. Prosimy o postępowanie zgodnie z instrukcją.

Zwrot przez Szybkie Zwroty w Paczkomacie 24/7 jest darmowy, koszt zwrotu inną metodą wysyłki pokrywa Kupujący. Więcej informacji znajdziesz w zakładce zwroty →.

Chęć zwrotu należy zgłosić w terminie 30 dni licząc od daty odebrania przesyłki. W ciągu 14 dni od zgłoszenia chęci zwrotu należy odesłać towar zgodnie z procedurą zwrotu →.

Karty podarunkowe

Saldo karty podarunkowej można sprawdzić na stronie saldo karty podarunkowej →. Prosimy o postępowanie zgodnie z instrukcją.

Karty podarunkowe są ważne aż do czasu wykorzystania środków. Nie ograniczamy czasowo ważności kart ponieważ uważamy, że wpłacone środki nie powinny przepadać.

Nie ma możliwości odstąpienia od umowy zakupionej karty podarunkowej, gdyż jest to produkt cyfrowy dostarczany od razu po złożeniu zamówienia. Przy składaniu zamówienia informujemy o braku możliwości zwrotu kart podarunkowych.

Kartą podarunkową możesz płacić wielokrotnie, aż do całkowitego wykorzystania dostępnych środków. Niewykorzystane środki pozostają na karcie i nie przepadają, dzięki czemu możesz z nich skorzystać przy kolejnych zakupach w dowolnym momencie.

Formularz kontaktowy